Origami. Sztuka składania papieru - patronat medialny (cz.III)

 

Kto z Was uwielbia technikę origami? :D Ja, co tu ukrywać, jestem jej wielką miłośniczką 😍 Papier, trochę składania, szast - prast i gotowe! 😁 A jak się przy tym można zrelaksować... Pełen chillout 🧘🏻‍♀️ 🙃🙂

To, że jestem patronem medialnym książki "Origami - sztuka składania papieru", Wydawnictwo RM, już wiecie 😉 Miałam także okazję opowiedzieć Wam o jej zawartości. A tym razem możecie zobaczyć fizyczne wytwory, które dzięki niej powstają (choć i tak to tylko ułamek tego, co w niej znajdziecie 😉).

Przetestowałam i zrobiłam dosłownie każdy zaprezentowany tam model (!) 🙃😃 Naprawdę każdy. I świetnie się przy tym bawiłam 😍 A właściwie to bawiłyśmy, gdyż miałam u boku małą towarzyszkę, która znalazła zastosowanie dla każdej wykonanej dekoracji. Bo przecież papierowy namiot może posłużyć jako kryjówka dla Psiego Patrolu, a żabki można "wykąpać" w misce 🤪



Ryby, wieloryb i żabki to moi ulubieńcy 😍 A który model przykuł Waszą uwagę? 😉






Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć