Kartka urodzinowa handmade z motywem Barbie

 

Kartka urodzinowa z motywem Barbie :) 

Zrobiona "na szybko", na ostatnią chwilę, stąd konieczność skorzystania z możliwości, jakie daje serwis Canva oraz... drukarka :D 

To była gra na czas, tak że możliwość wydrukowania bazowej części z kropkami czy cyfrą 6, uratowała mnie przed zarwaną nocką :D

Jeśli jesteście tu ze mną od dawna, to wiecie doskonale, że jestem wielką miłośniczką tworzenia różnych projektów "od podstaw". To oczywiście wiąże się z ogromem pracy i pochłonięciem całej masy czasu. Nie oszukujmy się - taka działalność jest baaaardzo czasochłonna. Przyjemna, dająca mnóstwo satysfakcji, ale jednak "czasożerna". Dlatego, jeśli mam taką możliwość, a mój czas jest ograniczony, to poszukuję innych rozwiązań, które również dadzą świetny efekt. I tu z pomocą przychodzi serwis Canva, z którego korzystam regularnie. I nie. Nie jest to post sponsorowany, płatna reklama czy barter. To po prostu polecenie świetnego narzędzia, które daje ogrom możliwości. Możecie tam zaprojektować kartki, dyplomy, zaproszenia, a także przygotować prezentacje, posty na Facebooka, Instagrama i wiele, wiele innych. Canvę uwielbiam i z całego serca Wam ją polecam :) Zresztą, zobaczcie, co świetnego udało mi się wykonać przy jej użyciu ;) 

Postać Barbie wydrukowałam, ale dla lepszego efektu podrasowałam nieco kolory ;) Użyłam w tym celu promarkerów (moje są marki Winsor & Newton). Jeśli nigdy z nich nie korzystaliście, to koniecznie spróbujcie, bo efekt jest fenomenalny. Muszę częściej po nie sięgać ;) 

PS Obiecuję nadrobić zaległości i wrzucić więcej zdjęć swoich kartek. Trochę się tego nazbierało, a może coś Was akurat zainspiruje ;) 







Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć