Zwierzęta z papierowych serc

Istnieje wiele metod tworzenia papierowych wersji zwierząt. I jak to zwykle bywa jedne techniki są prostsze, inne trudniejsze. A ja, jak to ja, nie byłabym sobą, gdybym nie skoncentrowała się na opcji "easy". A właściwie "total easy" ;) Wszystko to oczywiście z myślą o Was - moich czytelnikach <3 :) Zależy mi bowiem na tym, by każdy mógł bez większych przeszkód stworzyć własne zwierzątko. Dlatego projekt, który mam wam dzisiaj do zaproponowania bazuje na papierowych sercach :)

Same serduszka wycina się bardzo łatwo. Wystarczy złożyć kartkę na pół i wyciąć połówkę serca nożyczkami (działamy na części "zamkniętej" papieru). Prezentowałam Wam tę metodę przy wielu swoich projektach i z pewnością jest Wam dobrze znana :) 

A kiedy już wyposażymy się w serca, możemy przystąpić do działania (!) :D 

W przygotowanym przeze mnie filmiku zobaczycie 9 różnych propozycji. Możecie skorzystać z nich tworząc zwierzęta na zasadzie 1:1 lub puścić wodze wyobraźni i zaprojektować nowe wzory, a nawet inne zwierzęta

Potraktujcie ten post jako luźne źródło inspiracji, a jeśli wpadniecie na nowe pomysły, to dajcie znać. Z największą przyjemnością się z nimi zapoznam <3 :) 



Poniżej moje "serduszkowe" zwierzaki :D

1. Mysz




2. Biedronka 




3. Ryba 




4. Pies




5. Żaba 




6. Kot



7. Lis 




8. Słoń




9. Kurczaczek 





 

Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć