Jak zrobić Skrzata z Filcu na Boże Narodzenie (DIY Tutorial)


Przez wiele długich lat podziwiałam na wystawach skrzaty, które w okresie przedświątecznym widniały w sklepowych witrynach. Później, kiedy rozpoczęła się era facebookowych grup i należałam do kilku o tematyce tworzeniowej, rozkoszowałam się widokiem zdjęć skrzatów w wersji handmade. Wtedy naszła mnie myśl, by stworzyć własnego krasnala, bo przecież skoro inni podejmują się ich uszycia, to dlaczego ja miałabym tego nie dokonać???!!! Zakasałam więc rękawy... i wzięłam się do działania (!) :) Co prawda, nim tego dokonałam, minęło kilka lat, bo zawsze coś stało mi na przeszkodzie. Ale w tym roku postanowiłam za wszelką cenę zrealizować swój niecny plan i (co widać na załączonym obrazku) powiodło się... i to z całkiem niezłym skutkiem ;) 

Jeśli wydaje się Wam, że proces tworzenia takich skrzatów jest jakoś okrutnie trudny, to od razu Was uspokoję - "To nieprawda!". Jedyny problem, na jaki możecie napotkać, to dostępność materiału na brodę. Domyślam się bowiem, że większość z Was nie będzie miała go na stanie. Aczkolwiek i to nie będzie jakoś wysoce trudne, gdyż można go kupić choćby drogą internetową. Wystarczy, że wpiszecie w wyszukiwarkę hasło: "materiał shaggy". Z pewnością wyświetli się Wam sporo stron, na których będziecie mogli dokonać zakupu. Materiał ten jest często podpisywany jako: "Minky włos shaggy" czy "Włochaty plusz shaggy". Pod hasłem: "tkanina na brody dla krasnali i skrzatów" też z pewnością coś znajdziecie. Także, jak widzicie, nie ma w tym jakiejś wielkiej filozofii ;) 

Tym bardziej z całego serca zachęcam Was do zapoznania się z poniższym materiałem filmowym. Jestem głęboko przekonana, że zaprezentowana przeze mnie metoda produkcji spotka się z Waszym uznaniem i że będzie mi dane zobaczyć Wasze skrzacie dzieła :) 

Dobrej zabawy podczas szycia! <3







Poniższe zdjęcia wrzucam na zachętę ;) 












Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć