Jak zrobić: Róże z Liści (video)

14 lat temu  po raz pierwszy wykonałam swoją pierwszą różę z liści. Pamiętam, że stworzyłam wówczas przepiękny bukiet, który podarowałam mamie z okazji jej urodzin. Od tamtego momentu tworzyłam je regularnie, każdej jesieni, przy okazji zarażając swoją pasją otoczenie. Nie było osoby, która przeszłaby obok nich obojętnie. Dlatego, od momentu utworzenia bloga obiecałam sobie, że instrukcja kiedyś się tu pojawi. Ale za każdym razem coś stawało mi na przeszkodzie i dopiero teraz udało mi się zrealizować swój plan :) Także łapcie kolejny tutorial... który sprawi, że wnętrze Waszego domu nabierze cudownego, jesiennego charakteru. A materiały, z których będziemy korzystać, macie w zasięgu ręki. Wystarczy wybrać się na spacer ;) Zatem do dzieła, Kochani! :) ;) <3








Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć