GTA V - kartka urodzinowa w wersji handmade

 

Coś dla miłośnika gier komputerowych: handmade'owa kartka urodzinowa z motywem gry GTA V ;)

Tak, jak kocham tworzyć kartki, tak niejednokrotnie podczas samej pracy zastanawiam się, dlaczego znowu sobie to robię :P I nie chodzi tu o to, że mam ochotę rzucić wszystko w kąt ;) Po prostu przy wielu projektach ilość detali, a co za tym idzie, precyzyjnych ruchów jest tak duża, że naprawdę łatwo o najmniejszy błąd. A to, jeśli jest się już niemal na finiszu... potrafi zepsuć wszystko. Dlatego ta presja sprawia, że nachodzą mnie takie a nie inne myśli. I, oczywiście, zdarzały się sytuacje, kiedy musiałam zaczynać od zera... Chyba nie muszę wspominać, że w takich momentach opadały mi ręce :/ Ale takie właśnie jest rękodzieło ;) 

Nie mniej, kartkę, która jest przedmiotem dzisiejszego wpisu, tworzyłam na raty. Zaczęłam, rzecz jasna, od stworzenia szablonu. Później przystąpiłam do wycinania wszystkich elementów, a następnie ich ozdabiania

Każdy element to dzieło mojej ręki. nie użyłam tutaj żadnego gotowca. 

Z uwagi na to, że projekt ten wymagał sporego nakładu pracy, a tym samym czasu, toteż rozłożyłam sobie działania na dwa dni. 

Efekt, jak widzicie, jest naprawdę świetny. I jestem przeszczęśliwa, że obyło się bez większych trudności ;) 

Kartka powędrowała w ręce solenizanta. Bardzo mu się podobała, szczególnie, że w jej wnętrzu umieściliśmy kod do wspomnianej wyżej gry. Taki fajny urodzinowy pakiet ;) 

 

Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć