Składanki - Papierowa postać Minecraft


Nie ma takich projektów, których nie da się zrealizować. No po prostu nie ma i już! Wszystko jesteśmy w stanie zrobić. Wszyściuteńko! Tylko musimy najpierw spróbować. A kiedy już spróbujemy, to nie możemy poddawać się przy pierwszej napotkanej trudności. Co to, to nie! Trzeba próbować dalej, aż do skutku! A kiedy spełnimy wszystkie w/w warunki, gwarantuję, że poczujemy nie lada satysfakcję ;) Dlaczego o tym piszę? Bo projekt, który jest tematem dzisiejszego wpisu, nie był dla mnie wcale taki prosty w realizacji... Ile ja się namęczyłam, by wykonać takiego "minecraftowego" ludzika, to tylko ja wiem. Ale udało się! I teraz mogę go stworzyć nawet z zamkniętymi oczami :D

Kiedy siadam do czytania Waszych komentarzy, często napotykam na sformułowania typu: "Nie udało mi się", "Tego nie da się zrobić". Rozumiem Was doskonale, bo sama też tego doświadczałam - niemocy wywołanej brakiem możliwości wykonania jakiegoś projektu (bo coś nie wychodziło, źle się złożyło/skleiło/przecięło, itp.). Generalnie wkurzało mnie to niemiłosiernie i najchętniej cisnęłabym tym w kąt, rozszarpała na kawałki i spaliła! Ale, że mam duszę wojownika i tak łatwo się nie poddaję, to po prostu robiłam sobie przerwę i po upływie określonej ilości czasu (czasem było to kilkanaście minut, czasem kilka godzin, ale bywało też tak, że potrzebowałam kilku dni) wracałam do działania. I wiecie co?... Nie zawsze kończyło się to sukcesem :/ Ale w takich chwilach robiłam sobie kolejną przerwę, aż wreszcie, po długich bataliach - HURRA! Nauczyłam się! Punkt dla mnie! Musicie, kochani, pamiętać o jednym - nie ma rzeczy niemożliwych. I nawet jeśli na początku coś nie wychodzi, nie możecie wywieszać białej flagi w geście rezygnacji. Próbujcie, próbujcie i jeszcze raz próbujcie! Zobaczycie, że przyniesie to oczekiwane rezultaty <3 Niech ten filmik będzie tego przykładem - wszak ludzika z Minecraft będę składać na Waszych oczach :D



Pamiętajcie też, że w razie jakichkolwiek trudności, zawsze możecie do mnie napisać. Spróbuję Wam pomóc i zmotywować do działania :)





Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć