Małpa i papuga - papierowe opaski na głowę + skrzydła papugi (w wersji DIY)


Tworzenie to czysta przyjemność, dlatego kiedy przyszło mi po raz kolejny wykonać opaskę na głowę z motywem małpy i papugi, szybko przeszłam do działania ;) Przy okazji zrobiłam też skrzydła papugi, tak że moja radość była jeszcze większa :D

Opaskę małpki i papugi wykonałam na bazie wzoru, który kiedyś zaprojektowałam (KLIK). Mając już gotowe szablony, proces tworzenia przebiegł dużo szybciej. 

Opaska papugi została jeszcze uzupełniona w piórka, tak jak to było w oryginale, lecz nie zdążyłam już zrobić zdjęć efektu końcowego :D 





Skrzydła papugi wykonałam dokładnie w taki sam sposób co skrzydła bociana. TUTAJ znajdziecie dokładną instrukcję, gdybyście potrzebowali wskazówek. Jedyna różnica jest taka, że w tym układzie użyłam 4 kolorów: czerwieni, żółci i dwóch odcieni zieleni. 


Jakie opaski będę jeszcze produkować? Pomysłów na pewno mi nie zabraknie :D A jeśli potrzebujecie innych wzorów na tego rodzaju opaski, to na blogu jest już kilka wpisów temu poświęconych. Wystarczy wpisać odpowiednie hasło w wyszukiwarkę, którą znajdziecie z prawej strony ;) 


Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć