LEGO - kartka urodzinowa i koperta


Wiosna kojarzy mi się nie tylko z pięknym słońcem, kwiatkami czy motylkami. Jest to także okres, kiedy swoje urodziny obchodzą moi: bratanica i bratanek. I - jak co roku - staram się własnoręcznie produkować dla nich kartki, które nawiązują do ich aktualnych zainteresowań. Przykładowo dwa lata temu powstały karteczki z motywem Reksia i Tomka Lokomotywy (zobacz: Reksio i lokomotywa Tomek - kartki urodzinowe ), zaś rok temu pokusiłam się o stworzenie czegoś bardziej "wyrafinowanego", wszak Ninka i Nikodem świętowali swoje 6 urodziny ;) Dziś akurat macie okazję zobaczyć wersję "dla chłopca", będącego małym pasjonatem klocków LEGO ;) Karteczka "dziewczyńska" pojawi się w kolejnym poście ;)


Produkcja "legowej" kartki pochłonęła naprawdę sporo czasu. Ale nic w tym dziwnego, bowiem musiałam wyciąć, a następnie przykleić każde pojedyncze kółeczko - do białego papieru oraz kolorowych kwadracików... Precyzyjna robota ;)

Mój trud nie poszedł jednak na marne, bo Niko był zachwycony swoim podarunkiem, a to dla mnie największa satysfakcja :)

Do karteczki dołączyłam również kopertę, którą stworzyłam od podstaw. Aczkolwiek w tym przypadku czynności twórcze poszły bardzo sprawnie (przynajmniej tu ;)) :)






Taką kartkę i kopertę możecie oczywiście wykonać sami. Jeśli jednak nie macie na to czasu/umiejętności/chęci/etc. - wówczas zerknijcie do SKLEPIKU Z MARZENIAMI, gdzie możecie ją sobie zamówić :)

Żeby nie było - tegoroczne kartki urodzinowe są już gotowe i ujawnię je  w niedługim czasie ;)





Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć