Jeleń - obraz rysowany białą kredką


Gdyby złota rybka mogła spełnić moje trzy życzenia, z pewnością poprosiłabym o nieco więcej czasu... na wszystko. Niestety jeszcze nie spotkało mnie takie szczęście i muszę zadowolić się tym, co mam ;) W każdym razie żałuję, że nie mogę poświęcić się działalności blogowej na tyle, na ile bym chciała. Czynię to bowiem okazjonalnie, gdy akurat mam odrobinę "wolności". Liczę jednak na to, że mimo wszystko moja sytuacja w tym aspekcie wreszcie się zmieni, dzięki czemu zacznę aktywnie i nade wszystko systematycznie udzielać się na blogu. Póki co pozostaje mi jedynie sporadyczne wrzucanie foto - czy wideo instruktaży... oraz prezentowanie efektów moich artystycznych poczynań, których nie udało mi się uwiecznić podczas procesu twórczego. I do tej drugiej kategorii właśnie zalicza się dzisiejszy wpis. Obraz, który widzicie na zdjęciu głównym przedstawia bowiem jelenia, który powstał na bazie czarnego brystolu. A narysowałam go zwykłą, białą kredką.

Był to prezent bożonarodzeniowy dla moich przyjaciół, którzy marzyli o tego rodzaju dekoracji. Na ten moment jeleń jest oprawiony w białą ramę i wisi sobie na ścianie w jadalni. Mam jeszcze zamiar wykonać podobną ozdobę, aczkolwiek w pierwszej kolejności muszę zająć się innymi, bardziej priorytetowymi projektami.

Niestety praca ta powstawała zimą, także miałam bardzo kiepskie światło do robienia zdjęć. Stąd posiadam jedynie dwie fotografie, na których widać moje dzieło.



Swoją drogą, rysowanie kredką po ciemnym papierze daje naprawdę świetne efekty. Gdybyście jednak zdecydowali się na tego rodzaju aktywność, polecam skorzystanie z kredek typu "Bambino". Zwykłe kredki ołówkowe mogą nie dać nam tak fajnego efektu. Dobrą alternatywą są także farby (np. akwarelowe czy plakatowe), aczkolwiek kredka jest w tym przypadku po stokroć łatwiejsza w użyciu... no chyba że macie już taką wprawę w malowaniu, że nie będzie to stanowiło dla Was żadnego problemu ;)


A gdybyście podjęli się wykonania podobnej dekoracji, poproszę o zdjęcia Waszych prac :) :) :)






Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć