"Home design" - czyli nowy dział projektowy z kategorii "DIY - zrób to sam" na Lubię Tworzyć!


Wszyscy już chyba wiecie, jak bardzo lubię tworzyć. I nie ograniczam się nigdy do jednej konkretnej metody, a wręcz przeciwnie - staram testować nowe techniki, produkując rzeczy, które będzie mogło wykonać zarówno małe dziecko, jak i człowiek dorosły. Doszłam jednak do wniosku, że warto by rozszerzyć zakres przygotowywanych przeze mnie instruktaży o całkiem nową kategorię. Na blogu bowiem możecie znaleźć mnóstwo pomysłów na przystrojenie przedszkolnych czy szkolnych sal, wykonanie ciekawych prac plastycznych (również z dziećmi) czy przygotowanie pomocy dydaktycznych, które posłużą nam do pracy z małymi dziećmi. Jednakże czegoś mi tutaj brakowało... I dlatego, już jutro, ruszam z nowym działem projektowym na Lubię Tworzyć, który nazwałam: "HOME DESIGN". Co kryje się pod tą nazwą? Otóż poza standardowymi instrukcjami, które były do tej pory publikowane na stronie, co najmniej raz na dwa tygodnie (w niedzielę) znajdą się tu wpisy poświęcone produkcji dekoracji, które będzie można wykorzystać do przystrojenia wnętrza własnych czterech kątów

Jednak gdybyście przypadkiem zastanawiali się, dlaczego prace z tej kategorii będą pojawiać się tak rzadko, to od razu rozwieję Wasze wątpliwości. Otóż z uwagi na nawał obowiązków i wiążący się z tym brak czasu, nie jestem w stanie zrealizować wszystkich swoich planów. Jakkolwiek specjalnie użyłam sformułowania: "co najmniej",  ponieważ jeśli rzeczywiście dam radę, posty będą pojawiać się systematycznie co tydzień - w każdą niedzielę. Póki co, przynajmniej na razie, daję sobie trochę "luzu" ;)




Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć