"W" jak wieloryb, czyli poznajemy nową literę (propozycja zajęć plastycznych z dziećmi)

 


Praca pochłania tyle czasu, że nie jestem w stanie pokazywać wam na bieżąco wszystkich projektów, zabaw, zajęć, etc., które realizuję. Strasznie nad tym ubolewam, ale nie wszystko da się ogarnąć. Nie mniej pokazywałam Wam tutaj pomysły na zabawy, które mają na celu zapoznać dzieci z nowymi literkami. Tym razem na celowniku znalazło się "W". W jak wieloryb. 

Na błękitnej kartce rysunkowej dzieci przyklejały literkę "W" a następnie elementy przypominające wieloryba. Docelowo miałam użyć innego odcienia niebieskiego (podchodzącego pod granat), ale niestety nie był akurat dostępny, więc działałam z tym, czym akurat dysponowałam. 

W każdym razie tak skrótowo wyglądało tworzenie niniejszej pracy

W identyczny sposób przerobiliśmy cały alfabet, tylko nie wszystko udało mi się "udokumentować". Jeśli coś znajdę, to na pewno stworzę z tego post. Może z biegiem czasu uda mi się przygotować te propozycje, ale już w domu :D Zobaczymy. Czas pokaże ;)








Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć