Ogródek z bibułkowymi kwiatami - wiosenna dekoracja przedszkolna

 

Pamiętacie może post, a właściwie posty, które koncentrowały się na sposobie tworzenia kwiatów z bibuły? Jeśli jeszcze nie mieliście okazji się z nimi zapoznać, kliknijcie TU i TUTAJ. Znajomość produkcji omawianych tu kwiatków jest kluczowa, jeśli chcielibyście wykonać dekorację podobną do tej, którą stworzyłam w sali swojej grupy.

Pomysł na takiego rodzaju ozdobę zrodził się przypadkiem. Jako że wykonałam sporą ilość bibułkowych kwiatów, a włożone do wazonu nie prezentowały się zbyt ciekawie, toteż zapragnęłam je jakoś fajniej wyeksponować. A że dodatkowo nie miałam jeszcze obmyślonej żadnej koncepcji odnośnie wystroju okien, to uznałam, że dobrze będzie umieścić kwiatki właśnie w tym miejscu. Dorobiłam więc kilka dodatkowych sztuk oraz płotek, który nadał całej pracy niesamowitego charakteru. Na okiennym parapecie powstał więc nowy kącik przyrodniczy, gdzie już teraz rosną pierwsze (prawdziwe) wiosenne roślinki - słoneczniki. A już niebawem dołączą do nich różnego rodzaju zioła :)












Z uwagi na nieciekawe warunki pogodowe, ciężko było mi zrobić zdjęcie, które obejmowałoby całą dekorację. Jakkolwiek może uda mi się tego dokonać przy innej okazji.




Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć