Pudełko prezentowe origami - video


Żyjemy w czasach, gdzie dostęp do wszelkiego rodzaju artykułów jest niezwykle łatwy. Jeśli nie ma czegoś w sklepie, zawsze można skorzystać z dobrodziejstwa Internetu.. i zakupić dany produkt online. Ja natomiast znam znacznie łatwiejszą drogę, która sprowadza się do samodzielnego wyprodukowania potrzebnego przedmiotu. Na mojej top liście rzeczy, które wykonuję niezwykle często, znajdują się: kartki okolicznościowe, papierowe kwiaty, koperty... oraz paczki i pudełka prezentowe. Te ostatnie tworzę wręcz nagminnie, bo służą mi nie tylko jako opakowanie dla jakiegoś podarunku, ale również jako pojemnik do przechowywania materiałów plastycznych (koralików, wstążeczek, itp.). Także, jak widzicie, pudełka te mają sporo zastosowań i z tej racji i Wy musicie nauczyć się je produkować, a (uwierzcie) to bardzo proste zadanie. Jeśli nie wierzycie, to obowiązkowo prześledźcie poniższą wideorelację... i dajcie znać w komentarzach, czy rzeczywiście miałam rację twierdząc, że są niezwykle przydatne ;)


Na stronie LT możecie zapoznać się z poszczególnymi etapami tworzenia takiego pudełeczka, tyle że w formie fotograficznej. Z tej przyczyny tych, którzy preferują taki rodzaj przekazu, odsyłam do TEGO miejsca :)











Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć