Szkatułki wykonane techniką decoupage


W tym roku pokusiłam się o własnoręczne stworzenie prezentów gwiazdkowych. Zakupiłam jedynie gotowe drewniane szkatułki, które pomalowałam i przyozdobiłam, stosując technikę decoupage. Metoda ta polega na przyklejaniu na różnego rodzaju powierzchnie wzoru, który został uprzednio wycięty z serwetki bądź z papieru (np. pakowego). Ja wykorzystałam opcję nr 1, tj. serwetki z motywem motyli i lawendy. Efekty mojej pracy możecie zobaczyć w niniejszym wpisie. A już niebawem pokażę Wam swoje pozostałe "dekupażowe" wytwory ;)


W nowym roku na stronie pojawi się post, w którym przedstawię krok po kroku, na czym polega omawiana tu technika. Może sami spróbujecie coś stworzyć ;)



1. Szkatułka z motywem motylków nr 1







2. Szkatułka z motywem motylków nr 2 








3. Szkatułka z motywem lawendy










Szkatułki przed i po "metamorfozie":




Co prawda, tworzenie powyższych prezentów nie należało do zadań łatwych i musiałam poświęcić temu naprawdę dużo czasu, ale jestem przeszczęśliwa, że mogłam je podarować bliskim mi osobom :)



Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć