Aniołek z filcu - dekoracja świąteczna w wersji handmade

Każdy ma jakieś zwyczaje związane z choinką bożonarodzeniową. Jedni każdego roku dokupują jakąś unikatową dekorację, jeszcze inni ozdabiają ją bombkami w określonym kolorze, konkretnymi rodzajami dekoracji, itp. Ja również postanowiłam wprowadzić własne "zasady". Otóż nasza choinka będzie udekorowana ozdobami, które samodzielnie stworzymy. Dlatego w ostatnim czasie swoje wolne chwile przeznaczam na szycie. 

Tym sposobem powstał aniołek ze zdjęcia :) Najpierw zrobiłam szkic, później stworzyłam szablony, a na końcu zabrałam się za szycie. Być może ma jakieś niedociągnięcia, ale to nieważne. Najważniejsze, że zrobiłam go własnoręcznie i że zawiśnie niebawem na naszej pierwszej wspólnej choince <3 

Aktualnie szyję kolejne ozdoby. Na pewno je wam pokażę. Tylko to niestety bardzo czasochłonny proces. Pocieszam się myślą, że zrobię je raz, a będą już służyć na lata <3 




Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć