Bałwanek ze świeczek tealight

 

Mała inspiracja zwieńczająca drugi dzień grudnia: ⛄️ BAŁWANKI wykonane ze ŚWIECZEK TEALIGHT ⛄️ 

🤍 Idealne na prezent
🤍 Ekspresowe w produkcji
🤍 Bardzo łatwe w realizacji

Dzięki nim grudniowe wieczory nabiorą blasku 🤍 :)


Jak wykonać takiego bałwanka? W bardzo łatwy sposób ;) Wystarczy przygotować kilka materiałów :) 

Do wykonania poszczególnych elementów możecie użyć np. resztek kolorowych świec - ja tak właśnie zrobiłam :D A jeśli nie macie ani czarnej ani pomarańczowej świecy, użyjcie kredek świecowych lub białą świecę zabarwcie specjalnymi kolorowymi barwnikami przeznaczonymi do świec (wpiszcie sobie w wyszukiwarkę, na pewno wyświetli Wam się kilka propozycji ;)) :) 

Świece (te, którymi będziemy "malować") należy roztopić i za pomocą wykałaczki/patyczka do szaszłyków/zapałki, stopniowo wykonywać zdobienia. Knot można zabarwić zanurzając go bezpośrednio w pomarańczowym wosku ;) 

Rumieńce wykonałam przy użyciu pokruszonej kredy. Nałożyłam ją pędzelkiem :) 

Bałwankowe głowy przykleiłam do specjalnych etykiet. Zaprojektowałam je w programie Canva. Z jego pomocą możecie zrobić cuuuuda i to w dodatku w bardzo szybki sposób :) Całość włożyłam do celofanowej torebki. 

A jeśli na dwóch innych świeczkach wykonacie kropki i włożycie wszystkie kolejno do celofanowej, podłużnej torebki, to w efekcie otrzymacie całą postać bałwanka :) Wystarczy jeszcze dodać kawałek kartki z narysowanym/przyklejonym kapeluszem... i świąteczny prezent będzie jak znalazł :)

Możecie też skorzystać z "gotowej" nakładki z kapeluszem. Możecie ją pobrać TUTAJ, a następnie wydrukować, wyciąć, złożyć na pół zgodnie z zaznaczonymi liniami przerywanymi... nałożyć na celofanową torebkę i scalić zszywaczem :) 









 

Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć