"Origami. Sztuka składania papieru" - patronat medialny książki (cz. I)

 

Gdybym miała wskazać, po którą metodę najczęściej sięgam do produkcji swoich projektów, to zdecydowanie origami znalazłoby się na pierwszym miejscu. Ale to chyba nikogo nie powinno dziwić... wystarczy zajrzeć na mojego bloga czy kanał na YouTube 😃 Uwielbiałam z niej korzystać jako dziecko i uwielbiam teraz - jako osoba dorosła. Co więcej, uwielbia ją także moja już (prawie) 4 letnia córeczka. Wprawdzie sama jeszcze nie składa modeli, ale podejmuje próby, obserwując i naśladując moje działania 😉

Moja przygoda z origami rozpoczęła się od składania modeli z książki. Nie pamiętam już jej tytułu ani autora, ale wiem, jak bardzo wciągnęło mnie tworzenie. Z czasem przerodziło się to w prawdziwą pasję, która - jak sami widzicie - trwa do dnia dzisiejszego.

Dlatego, bez wahania podjęłam decyzję o objęciu patronatem medialnym książki "Origami. Sztuka składania papieru", Florence Sakade, Wydawnictwo RM . To bardzo ciekawa i wartościowa pozycja, skierowana zarówno do małych, jak i większych odbiorców. Do osób, które stawiają swoje pierwsze kroki na polu origami, jak i tych, które mają już w tym temacie nieco większe doświadczenie.

Znajdziecie w niej ponad 50 modeli origami o zróżnicowanym poziomie trudności. A każdy z tych projektów jest opatrzony w przejrzystą i dokładną instrukcję wraz z ilustracjami, co dodatkowo ułatwia proces składania.

Kilka dni temu książka miała swoją oficjalną premierę i jest już dostępna w regularnej sprzedaży (możecie zakupić ją m.in. na stronie wydawnictwa: KLIK)




Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć