Kwiaty z papieru - bukiet

 

Nadszedł marzec. W powietrzu czuć już powiew wiosny. W tym samym czasie, rok temu, z ogromnym zaangażowaniem i radością w sercu, intensywnie tworzyłam, opracowywałam nowe projekty i cieszyłam się na myśl, że będę mogła się nimi z Wami podzielić.

Dziś jest inaczej. Nie będę ukrywać - bardzo mocno przeżywam aktualne wydarzenia (a jako WWO odczuwam to bardzo dobitnie 😪). Zapewne jak większość z Was 😪

Jest trudno. Bardzo trudno.

Żeby było ciekawiej, to opis do tego zdjęcia tworzę już od wczoraj... Ciężko jest zebrać myśli, a jeszcze trudniej ubrać je w słowa.

Do tej pory lekiem na moje lęki, stres było tworzenie. To ono dawało mi ukojenie i działało na mnie terapeutycznie. Dlatego powoli do tego wracam. Potrzebuję tego.

Wiem też, że jest wiele osób, które czekają na nowe tutoriale i mogę Was zapewnić, że na pewno się pojawią. Niebawem. Dajcie mi chwilę.

Znaleźć balans - to jest klucz. I na tym się aktualnie skupiam.


Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć