Jesienne drzewa z odcisków dłoni

W przerwie pomiędzy tworzeniem nowego projektu a pisaniem kolejnego wpisu na bloga, podrzucam Wam świetny pomysł na jesienną pracę plastyczną: drzewa, które powstały z odcisków dłoni. Projekt bardzo łatwy w realizacji. Oczywiście pod warunkiem, że Wasze pociechy nie mają oporów przed brudzeniem dłoni farbą ;) U nas to ostatnio najlepsza zabawa :D

Konary i gałęzie rysowałam czarnym markerem na samym końcu, kiedy farba wyschła.

Nawet jeśli farba nie odbije się zbyt dokładnie, to nie martwcie się tym zbytnio, bo i tak drzewko będzie świetnie się prezentować. Zresztą, zobaczcie na zdjęciu, jak ciekawie to wygląda ;)

I jeszcze jeden wniosek na koniec - to zdecydowanie praca plastyczna skierowana do dzieci. Dłonie dorosłego nie wyglądają już tak fajnie. Sprawdziłam :P

PS 1 Dostałam kilka wiadomości z pytaniem, czy żyję. Odpowiadam więc zbiorczo - żyję i mam się dobrze :D A moja nieobecność jest spowodowana dodatkowym projektem, nad którym intensywnie pracuję od kilku miesięcy. Ale nim opowiem o nim coś więcej, muszę dopiąć wszystko na ostatni guzik :)







Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć