Dinozaur - kartka urodzinowa w wersji handmade

 

Niebieski dinozaur. Dla uroczej, czteroletniej solenizantki, która nie tak dawno, bo blisko tydzień temu obchodziła swoje święto :)

Przy produkcji tej kartki skorzystałam z programu Canva. Z jego pomocą stworzyłam tło oraz napis. Gotowy szablon wydrukowałam na papierze fakturowanym

Dinozaur i cyfra 4 - to elementy w 100% handmade. Namalowałam je farbami akwarelowymi, wycięłam, a na końcu przymocowałam do kartki za pomocą specjalnych kwadracików samoprzylepnych. Dało to efekt trójwymiarowości, bowiem oba te elementy nieco odstawały od samego tła. Przyznaję, że często korzystam z tego patentu przy produkcji swoich kartek. 

Jeśli własnoręczna produkcja kartek okolicznościowych jest dla Was bliskim tematem, to zapraszam serdecznie na mojego Instagrama, który jest poświęcony tej właśnie tematyce (KLIK) :)


Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć