Drzewo - obrazek na bazie tamborka


Obrazek na bazie tamborka to ciekawa propozycja dla wszystkich osób, które lubują się w niekonwencjonalnych rozwiązaniach ;) Zatem, jeśli zaliczasz się do tego grona, to koniecznie przeczytaj, jak powstała moja praca, a mogę Cię zapewnić, że to była przysłowiowa "bułka z masłem" :D 

Od czego zacząć? Od przygotowania niezbędnych materiałów, tj.: 

💙 tamborka;

💙 kanwy do haftu lub filcu w jasnym odcieniu, np. piaskowym, kremowym, beżu;

💙 brązowego filcu;

💙 nożyczek;

💙 guzików;

💙 igły i nitki (jeśli planujesz szycie) bądź kleju na gorąco (gdyby szycie nie należało do Twoich ulubionych czynności :P).


Wszystkie te produkty nabędziesz w sklepie/hurtowni pasmanteryjnym/-nej albo w sklepach plastycznych. A może już je masz, tylko musisz przejrzeć swoje zasoby (ja odkryłam tamborek przypadkiem, podczas robienia porządków, kanwę dostałam kiedyś od teściowej, a guziki nabyłam na wyprzedaży w Empiku :D).


Najpierw nałóż materiał na tamborek (postaraj się, by był dobrze naciągnięty). Później wytnij z brązowego filcu kształt drzewa. Możesz wcześniej stworzyć sobie szablon. Dalej, przymocuj drzewo do materiału (przyszyj je lub użyj kleju na gorąco), a tuż po tym rozmieść guziki na tamborku. Na końcu przyszyj je lub przyklej. 


Ja korzystałam z kleju. Raz że to duża oszczędność czasu, dwa - miałam u boku małą towarzyszkę, która brała aktywny udział we wszystkich czynnościach. Zresztą, miała swoją wizję odnośnie rozmieszczenia guzików, co widać na załączonych zdjęciach :D


Nasz przykład pokazuje, że również dzieci mogą z powodzeniem współtworzyć taką dekorację ;) do czego zresztą Cię zachęcam <3 To nie tylko fajna zabawa, ale i pamiątka na lata :) Bo taki obrazek można wykorzystać na własny użytek bądź go komuś sprezentować. Nie dość, że fajne, to i praktyczne ;)








Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć