Renifer "kreskowany" - obrazek DIY

 

Jak stworzyć własny, zimowy obrazek? W mega prosty sposób!

1. Wystarczy narysować  (wydrukować) motyw, który nas interesuje - u mnie wybór padł na renifera. 

2. Wziąć do ręki czarny cienkopis, poprawić wszystkie kontury (jeśli zdecydujemy się na odręczny szkic), a następnie narysować w środku linie poziome. 

3. Tym samym cienkopisem rysujemy linie pionowe pomiędzy liniami poziomymi. Aczkolwiek linie te możemy zastąpić dowolnym wzorem.

4. Gotowy obrazek możemy wyciąć, ułożyć na jakimś ciekawym tle (polecam użyć papieru kreatywnego - ja wybrałam niebieskie tło z motywem gwiazdek), a następnie całość włożyć do ramki. W takim zestawieniu będzie prezentował się naprawdę wspaniale! 

Podobne obrazki tworzyłam już w okresie wiosennym, zachęcając Was jednocześnie do wykonania własnych. Motywem przewodnim był wówczas lisek i królik . Zobaczycie je TUTAJ.

PS. Zapomniałam dodać - mam gotowy szablon, gdyby naszła Was ochota na tworzenie ;) Odzywajcie się drogą mailową (lubietworzyc@gmail.com) :)










Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć