Jak zrobić: Dynia z materiału (video)

 

Jesień zbliża się do nas wielkimi krokami, zatem warto by już pomyśleć nad wykonaniem stosownych dekoracji. I o ile najczęściej tworzę je z papieru, to staram się również sięgać po innego rodzaju tworzywa. Przykładowo dziś będzie to tkanina. Nie myślcie sobie jednak, że zakupiłam ją specjalnie na potrzeby stworzenia niniejszego wpisu. Co to, to nie! ;) Zawsze dążę do tego, by wykorzystać produkty, które mam w swoich zbiorach. Podczas ubiegłotygodniowych porządków znalazłam pomarańczowy materiał, który przypomniał mi dyniach, uszytych w minionym roku. Tym oto sposobem odszukałam rzeczone dynie, przygotowałam wszystkie produkty niezbędne do ich stworzenia i nagrałam dla Was tutorial, byście i Wy mogli sobie takie dynie uszyć :D

Jeśli nie posiadacie materiału w kolorze pomarańczowym, to śmiało wykorzystajcie inne odcienie (!) Przepięknie prezentują się dynie białe (szczególnie w połączeniu z szarością), zielone czy czerwone. Ale równie ciekawie wyglądać będą dynie z wzorkami czy wielokolorowe. A jeśli cierpicie na deficyt tkaniny, a macie w posiadaniu filc, to spróbujcie zrobić dynię z niego, Efekt będzie równie ciekawy ;) 


Tymczasem zapraszam Was do oglądania... i wspólnego tworzenia! :) 




Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć