Lody Origami (video)

 

W przerwie pomiędzy obiadem a czytaniem bajki znalazłam chwilę na nagranie szybkiego tutorialu :D  Już dawno niczego nie wrzucałam (wybaczcie proszę, ale życie ze zbuntowanym dwulatkiem nie należy do najłatwiejszych ;))... dlatego uznałam, że najwyższa pora to zmienić! ... choćbym miała nagrywać z małą asystentką u swego boku :D W każdym razie podrzucam Wam mega łatwy sposób na stworzenie loda metodą origami :D Tutorial jest baaaardzo prosty, także wykona go naprawdę każdy (!) GWARANTUJĘ! I koniecznie zaproście do tworzenia dzieci! ;)

Lody będą ciekawsze, gdy użyje się papieru jednostronnego, tj. takiego, który będzie z jednej strony biały. Może to być papier wycinankowy albo papier kreatywny. Ja użyłam opcji nr. 2, tzn. papieru kreatywnego z motywem słońca i koniczynki. 

Takie papierowe lody mogą posłużyć nam później do stworzenia kartek okolicznościowych lub zaproszeń. Sprawdzą się też świetnie do zrobienia girlandy. Także jeśli planujecie jakąś wakacyjną imprezę, to może skusicie się i stworzycie własne egzemplarze? Polecam! :D







Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć