5 pomysłów DIY na Dzień Mamy


Dzień Mamy to jeden z najpiękniejszych momentów w całym roku. Pamiętam, kiedy jeszcze jako mała dziewczynka, przygotowywałam własnoręcznie dla swojej mamy drobne upominki. Nigdy nie zapomnę, jak wiele radości sprawiały Jej te wykonane przeze mnie rzeczy: laurka, rysunek czy serce zrobione z masy solnej. I nie była to udawana reakcja. Mamie naprawdę podobały się te prezenty. Ja wiem, że nowy perfum, ubranie czy kolejny kosmetyk też kuszą i chciałoby się je kupić... bo dlaczego by nie (?)... ale uwierzcie - coś, co zrobimy własnoręcznie, będzie miało o wiele cenniejszą wartość niż gotowy produkt, nabyty w sklepie. A jeśli już musicie coś kupić, to starajcie się zawsze dołączyć coś, co będzie dziełem Waszych rąk :) Dziś podrzucam Wam 5 kolejnych pomysłów na handmade'owe upominki dla mamy. Są proste w wykonaniu, ale za to bardzo efektowne :) Sprawdźcie je koniecznie i dajcie znać, który projekt najbardziej Wam się spodobał ;)

Chciałam Wam również przypomnieć, że TUTAJ, znajdziecie więcej prezentowych inspiracji z okazji Dnia Mamy :)

Tymczasem poniżej, zapowiadany we wstępie tutorial:



Natomiast w tym miejscu podrzucam podgląd na wszystkie zawarte w filmiku projekty:


1. Koperta z sercem origami



2. Ramka origami



3. Bukiet z papierowych różyczek



4. Słoiczek pełen miłości



5. Lilia z papierowej dłoni









Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć