Serca w ramce - kartka walentynkowa w wersji handmade (video)


Kiedy kilka dni temu przygotowywałam dla Was nowy materiał filmowy, zastanawiałam się, co właściwie powinno być jego tematem. I tu z pomocą przyszedł komentarz jednego ze subskrybentów mojego kanału na YouTube. Zostałam poproszona o stworzenie tutorialu, który będzie się skupiał na produkcji kartki walentynkowej. Pomyślałam, że to świetna podpowiedź. Pozostała tylko kwestia: jaką walentynkę przygotować - by była prosta, łatwa oraz szybka w produkcji, a jednocześnie efektowna (?) Na szczęście udało mi się rozwikłać tę zagwozdkę i tym sposobem powstał nowy filmik instruktażowy :) Jeśli więc chcielibyście go obejrzeć, by stworzyć własną, trójwymiarową walentynkę, to zachęcam do dalszej lektury ;)




Po więcej walentynkowych inspiracji zapraszam TUTAJ :)



Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć