Prezenty w kształcie zwierząt (kot, pies, miś, lis, królik, mysz)

 

No i wracamy do rzeczywistości :) Wypoczęci, zadowoleni... i parę kilo ciężsi. Przyznaję, że Święta w trybie offline były mi baaaaardzo potrzebne :) Okres poprzedzający Boże Narodzenie był mega intensywny - mnóstwo projektów, nagrywanie filmików, przygotowania do Wigilii, pakowanie prezentów....Oj! Działo się, działo! ;)

Dlatego zdecydowałam, że wydłużę sobie czas relaksu o kolejne dni. Zdecydowanie tego potrzebuję :) Ale spokojnie, już za moment znowu zakasam rękawy i zabiorę się do pracy! Długo bez tworzenia nie wytrzymam :D Już kiełkują mi w głowie kolejne pomysły, także miejcie się na baczności :)

A jak Wam mija czas? Nadal chillujecie czy wróciliście już do swoich obowiązków? ;)

Te urocze zwierzątka, które widzicie powyżej, zrobiłam z myślą o mojej córeczce <3 Uwielbiam taką formę pakowania prezentów :) Zrobiłam też renifera, ale zapomniałam położyć go pod choinką... zorientowałam się dopiero w momencie rozpakowywania prezentów :P Na szczęście Laura niczego nie zauważyła :D 

W każdym razie możecie przeobrazić prezenty w dowolne zwierzątko. I nie trzeba mieć tutaj wyjątkowych zdolności. Najważniejszy punkt, to zapakowanie upominku w szary papier. A później wycięcie, doklejenie i narysowanie charakterystycznych dla danego zwierzęcia elementów. Na koniec trzeba dodać wstążkę i ją przewiązać ;) Tylko tyle ;) 

A jeśli chcecie zobaczyć, jak to wygląda w praktyce, to polecam Wam TEN wpis. Pokazuję w nim, jak powstaje prezent - miś. Bazując na tym tutorialu możecie wykonać inne zwierzęta, bowiem sposób działania będzie bardzo podobny ;) 


Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć