Śnieżynka z plastikowej butelki

 

Mam dla Was kolejny ekspresowy tutorial o zimowo - świątecznym zabarwieniu. Zapewne większość z Was już doskonale wie, że jestem wielką zwolenniczką projektów, w których wykorzystuje się rozmaite materiały. I dlatego często sięgam nie tylko po standardowe produkty, jak papier czy filc, ale także po takie, które można w jakiś sposób zrecyklingować: rolki po papierze, korki do wina, łupiny orzechów czy plastikowe butelki. I właśnie rzeczone butelki posłużyły mi do stworzenia dzisiejszego projektu. Dzięki kilku drobnym trikom możemy nadać im nowe życie i jednocześnie stworzyć z nich fajne dekoracje świąteczne. Ja zdecydowałam się przekształcić je w śnieżynki. Jak to zrobiłam? Sprawdźcie!

Potrzebne materiały:

  • butelka plastikowa (duża/mała);
  • nożyczki;
  • nożyczki do paznokci;
  • markery w kolorach: białym, niebieskim, srebrnym czy złotym (ja wykorzystałam markery olejowe marki Tetis od Michalczyk i Prokop).

Sposób wykonania:


Z butelki odcinamy dno.

A następnie wycinamy ze spodu pożądany kształt (na wzór kwiatka).

Na końcu rysujemy markerem wzory śnieżynek.
I to wszystko! :D

Takie śnieżynki możemy powiesić na choince. Wystarczy zrobić w nich otwór i przymocować na sznureczku/wstążeczce.

A na końcu mała niespodzianka: dodatkowe zdjęcie + boomerangowe filmiki moich butelkowych wytworów ;)






Dobrej zabawy podczas tworzenia! :)



Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć