Króliczek z muchą - proporczyk z filcu w wersji handmade


Okazuje się, że mam więcej zaległości w publikacji zdjęć niż myślałam. A tworzą się nowe projekty... także gruuubooo ;) Na początku czerwca stworzyłam proporczyk dla rocznego Jasia, jako dodatek do prezentu urodzinowego. Już kiedyś wspominałam, że zawsze przy takich okazjach staram się dodać coś, co wykonałam własnoręcznie. I w tym przypadku nie mogło być inaczej :D

Proporczyk jest w całości zrobiony z filcu, nie włączając w to pomponików - one powstały z włóczki. 

Docelowo miałam jeszcze w planach utworzenie napisu z imieniem jubilata - chciałam wykonać go z koralików. I właściwie wszystko było już gotowe, lecz w ostatnim momencie uznałam, że jednak z niego zrezygnuję. Nie pasował mi do całej koncepcji. Myślę jednak, że kolejne projekty będą już w wersji rozszerzonej.

PS W miniony weekend nagrałam nowy tutorial. Przy dobrych wiatrach pojawi się na YouTube już jutro. Trzymajcie kciuki, by się udało! :)








Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć