Jak zrobić skrzydła ptaka (bociana)? - video


Nareszcie jest! Dokładny tutorial na wykonanie papierowych skrzydeł ptaka. Celowo w tytule dodałam w nawiasie "bociana", bowiem na tym właśnie przykładzie bazowałam. Pragnę jednak zaznaczyć, że instrukcja jest mega uniwersalna i na jej podstawie możecie stworzyć skrzydła dowolnego ptaka - wystarczy jedynie dobrać odpowiedni kolor papieru. Sama technika produkcji się absolutnie nie zmienia. Dziękuję Wam, kochani, za motywację. Bo to właśnie Wasze liczne zapytania i prośby skłoniły mnie do nagrania tego filmiku. Co ja bym bez Was zrobiła? ;) Mam nadzieję, że tutorial rozwieje wszystkie Wasze wątpliwości, a sam proces powstawania skrzydeł nie będzie napawał Was lękiem. Tworzenie ma być przecież czystą przyjemnością i tego Wam z całego serca życzę... miłego oglądania również (tak przy okazji) ;)






Komentarze

Prześlij komentarz

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć