Gwiazda z papierowych torebek (video)


Już za chwilkę, już za momencik ruszą przygotowania do Bożego Narodzenia. Nie wiem, jak Wy, ale ja uwielbiam ten świąteczny klimat. I bynajmniej nie mam tu na myśli buszowania po centrach handlowych w poszukiwaniu prezentów. Zamiast tego wolę zaszyć się w domowych pieleszach i zadbać o przystrojenie swoich czterech kątów. A to, oczywiście, wiąże się z produkcją wszelkiego rodzaju dekoracji :D W tym roku planuję stworzyć ich naprawdę sporo ;) Chcąc zachęcić Was do pójścia w moje ślady, zamierzam publikować na blogu projekty, które z łatwością może wykonać każdy. Całą masę propozycji możecie odnaleźć na stronie za pomocą archiwum, wyszukiwarki czy konkretnych kategorii (jak np. choinka czy gwiazdka). Pozostałe dekoracje będą systematycznie wrzucane na bloga - a (wierzcie mi) - trochę tego będzie ;) Jeden z tutoriali mieliście okazję już zobaczyć (Papierowa, "wycinankowa" śnieżynka), a kolejny - z przepięknymi gwiazdami - jest do obejrzenia właśnie teraz ;) Ozdoba ta jest o tyle ciekawa, że została wykonana...uwaga... z papierowych torebek śniadaniowych (!) Efekt jest wspaniały, także byłaby to wielka szkoda, gdybyście przynajmniej nie spróbowali przetestować prezentowanego przeze mnie sposobu ;)





Po obejrzeniu filmiku pewnie już wiecie, że gwiazdka, w zależności od sposobu cięcia paczuszek, może przybrać różne ciekawe formy. Poniżej prezentuję kilka możliwych opcji, ale to tylko kropla w morzu:










Fajnie byłoby uzupełnić powyższą galerię o nowe wzory... I tu zadanie dla Was - prześlijcie mi zdjęcia swoich propozycji. Zamieszczę je nie tylko na blogu (kto wie, może powstanie nowy wpis, jeśli będzie tego sporo), ale i na kanałach społecznościowych Lubię Tworzyć (w tym m.in. na Facebooku, Instagramie, Google+ czy Twitterze). Z wielką niecierpliwością czekam na Wasz odzew :) :) :)




Komentarze

Prześlij komentarz

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć