Wieniec z quillingowych kwiatów - kartka okolicznościowa w wersji handmade

 

Znacie doskonale moje stanowisko odnośnie wszelkiego rodzaju prezentów czy upominków. Zawsze (podkreślam) ZAWSZE (!!!) znajdzie się sposób na to, by choć w niewielkim stopniu je zindywidualizować poprzez dodanie czegoś czysto od siebie. I choć niektóre podarunki możemy wykonać samodzielnie od podstaw, tak w przypadku wersji "gotowych", warto pokusić się o niekonwencjonalne ich zapakowanie czy dołączenie ciekawego bileciku prezentowego... lub jakiejś własnoręcznie stworzonej kartki okolicznościowej. I choć w ostatnich miesiącach mam mało okazji do działania, tak jeszcze w okresie poprzedzającym przyjście na świat mojej córeczki, wyprodukowałam kartkę, w której wykorzystałam technikę quillingu. Jako że karteczka ta miała nietypowy wymiar, toteż dodatkowo powstała również koperta. Oba te elementy możecie zobaczyć w dzisiejszym wpisie...

... a każdego. kto chciałby stać się posiadaczem takiej kartki, odsyłam do sklepiku z marzeniami, gdzie istnieje możliwość jej nabycia ;)








W przygotowaniu jest już kolejny wpis... z kolejną kartką okolicznościową. Zanim jednak ujrzy on światło dzienne, będziecie mieli okazję zapoznać się z nowym, wakacyjnym tutorialem. Szczegóły już wkrótce! ;)








Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć