Dekoracja na Baby (Boy) Shower

 

To, że lubię tworzyć już doskonale wiecie. A jeśli mam sposobność stworzyć coś dla kogoś, to już w ogóle bajka. .. Bo po prostu uwielbiam sprawiać innym radość. Tak było ponad  miesiąc temu, kiedy zabrałam się za produkcję dekoracji będących formą przywitania na świecie pewnego małego człowieczka - synka naszych bliskich znajomych. Oczywiście wszystko zostało starannie zaplanowane, a efektami moich poczynań artystycznych dzielę się z Wami w dzisiejszym wpisie.


Cały misternie opracowany plan rozpoczął się od wykonania kartki, którą przygotowałam jeszcze przed narodzinami mojej córeczki. Jej głównym motywem był dzidziuś - chłopiec w czapce pilotce, który spada pośród chmur na swoim spadochronie. Kartkę tę na pewno tu opublikuję, więc w swoim czasie po prostu Wam ją podlinkuję. Nie mniej wymyśliłam sobie, że dekoracje mające stanowić element powitania młodych rodziców i ich nowo narodzonego synka, będą nawiązywały do tego właśnie motywu. Stąd poza klasyczną girlandą, tworzącą napis: "Witajcie w domu", powstała także postać wspomnianego wyżej chłopczyka oraz kilka chmurek. A zdjęcia tych wszystkich ozdóbek znajdziecie poniżej.

Dodatkowo wykonałam też tort pieluszkowy, któremu również poświęcę oddzielny wpis.




"J" ulokowane w centralnej części postaci to pierwsza literka imienia nowonarodzonego maluszka

Część dekoracji ozdobiłam dodatkowo serduszkami.

Warto dodać, że wszystkie te prace (poza girlandą) są dwustronne. Zdecydowałam się na to z dwóch powodów. Po 1 -  miały one zostać podwieszone pod napisem powitalnym, a przez to oglądałoby się je z dwóch stron. A każdy kto produkował tego rodzaju dekoracje wie, że "lewa" strona potrafi być w takim układzie mało estetyczna, stąd najlepiej jest zrobićją w wersji dwustronnej. Po 2 zaś zależało mi, by później rodzice mogli zrobić z nich jeszcze użytek... I jak się później okazało chłopiec "zawisnął" w pokoju maluszka.






Jeśli chcielibyście stworzyć podobną girlandę, na blogu znajdziecie szczegółowy instruktaż (zobacz: "Jak zrobić chorągiewkę - element składowy girlandy)

Podsumowując, ozdoby te możecie, podobnie ja, wykorzystać do przywitania świeżo upieczonych rodziców i ich maleństwa albo też użyć ich podczas (powszechego w ostatnim czasie) Baby Shower (zmieniając oczywiście napis na girlandzie, stosownie do okoliczności).

Zarówno girlandę jak i pozostałe ozdoby można wyeksponować w dwójnasób sposób:
1. Napis powitalny rozwiesić przy suficie (np. między dwiema lampami), a tuż pod nią ulokować pozostałe zdobniki (przy czym chłopca w części centralnej)
2. Wszystkie części składowe umieścić na ścianie.

Może i by znalazły się inne rozwiązania, ale to akurat ściśle zależy od miejsca, w którym dekoracje te miałyby się znaleźć. Także jeśli kiedykolwiek będziecie mieli sposobność przygotować coś podobnego, dajcie mi o tym znać (zdjęcia również miłe widziane) 😉

Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć