Serca - zawieszki do kluczy z filcu w wersji handmade

u

Kilka dni temu pokazałam wam filcowe zawieszki w kształcie kaktusów (KLIK), a już dziś prezentuję swoje ostatnie prace - to jest serduszkowe zawieszki do kluczy

One również powstały z filcu. Tym razem postanowiłam stworzyć nieco inną wersję takich zawieszek - nie tyle w kształcie serca co serca wyeksponowanego w kole. Z mojej perspektywy takie rozwiązanie jest równie ciekawe i praktyczne. W każdym razie, jeśli macie tylko taką sposobność (i ochotę rzecz jasna), to sprawdźcie sobie ten prosty patent. 

O ile pozwoli mi na to czas (zaszły u mnie poważne życiowe zmiany :D) to na pewno będę projektować kolejne wzory. Pytanie, komu je później oddać, bo przyznaję, że sama nie dam rady ich wszystkich zużytkować :D 




Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć