Kartka z tulipanami oraz tulipany origami + życzenia na Dzień Kobiet

Uwielbiam słuchać mądrych kobiet - czerpać z nich inspirację i dążyć do tego, by stawać się coraz lepszą w tym, co robię i co sobą reprezentuję.

Niektóre słowa zapadają w pamięci na długi czas i są swoistym bodźcem, który motywuje nas do działania. Swego czasu trafiłam na fragment wypowiedzi Diany Ross, być może (w odczuciu co niektórych) banalny, ale dla mnie niezwykle budujący, otwierający oczy na kwestie, które są może i oczywiste, ale momentami dla nas niewidoczne: 

"Nie możesz po prostu siedzieć i czekać na ludzi, którzy spełnią twoje sny. Musisz ruszyć się z miejsca i sam sprawić, aby się one spełniły".

Tak że kochane kobietki - życzę wam siły, odwagi i wytrwałości w realizacji własnych planów oraz marzeń. Tylko od was zależy, czy się ziszczą. A w chwilach zwątpienia pamiętajcie o celu, jaki wam przyświeca - wtedy z pewnością uda się go wam osiągnąć <3 



PS Kartka z tulipanami to jedna z prac, które wykonałam techniką akwareli. Właściwie to był swoisty test farb i moich możliwości na tym polu :D Stąd jest bardzo, ale to bardzo uproszczona, wręcz uboga... a jednocześnie subtelna :) 

Z kolei tulipany w tle posłużyły nam dzisiaj jako upominki od chłopców dla dziewczynek (zdjęcie poniżej). Dorobiłam im tylko łodygę - patyczek do szaszłyków obkleiłam zieloną bibułą marszczoną oraz zamocowałam wstążeczkę :) 

Jak wykonać takie tulipany? TU znajdziecie odpowiedź :)



Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć