Suknia i garnitur - kartka z okazji ślubu (nr 2)


Miniony tydzień należał do wyjątkowo twórczych. Odchodząc jednak od tematyki przedszkolnej (bo w tym aspekcie działalności twórczej jest nieskończenie wiele) wczoraj wykonałam (tym razem na zamówienie) kolejną kartkę ślubną z motywem sukni i garnituru. A że nieco różni się od poprzedniej (patrz: TU), głównie za sprawą dodatków, toteż zdecydowałam się Wam ją pokazać. Zresztą w niedługim czasie znajdzie się ona w zakładce: "Sklepik z marzeniami", gdzie wszyscy zainteresowani będą mogli ją sobie zamówić ;)
Tym razem zdecydowałam się nieco ożywić swoją kartkę, dlatego posłużyłam się materiałową wstążeczką w kolorze jasnego różu. Wykorzystałam też różowy cekin i perłowe koraliczki.




Komentarze

Prześlij komentarz

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć