Papierowa, "wycinankowa" śnieżynka (video)


Sezon na produkcję zimowo - bożonarodzeniowych dekoracji uważam oficjalnie za otwarty!!! Po wielkich trudach (i niemałej przerwie) powracam do Was z nowym projektem. W filmiku, który w dniu dzisiejszym pojawił się na moim youtube'owym kanale pokazuję, jak przy użyciu kilku prostych trików, wykonać niebanalne śnieżynki. Jednocześnie, w niniejszym poście, zamieściłam kilka wzorów, które mogą ułatwić Wam produkcję takich ślicznych dekoracji ;)

Śnieżynki te są o tyle fajne, że można stworzyć z nich fantastyczne kompozycje: ażurową choinkę na okno czy szklane drzwi, suknię Pani Zimy (dekorację okienną), pył zimowej wróżki (dekorację okienną) i inne. Możliwości jest naprawdę mnóstwo. Dlatego, naprawdę, bardzo szczerze polecam Wam zapoznanie się z poniższym materiałem filmowym. Nie pożałujecie ;)



Dwa lata temu zamieściłam podobny wpis, tyle że zaprezentowałam tam nieco inną technikę składania papieru. Post ten możecie zobaczyć TUTAJ. Od razu zaznaczę, że obie metody są warte sprawdzenia. Po prostu musicie wybrać tę, która w Waszym odczuciu będzie najbardziej odpowiednia ;)

Poniżej zaś 8 potencjalnych wzorów śnieżynek. Linia (w kolorze różowym) biegnąca wzdłuż dolnego brzegu każdego z trójkątów oznacza część "zamkniętą" kartki (o istocie tego elementu wspominam w wideo - tutorialu):











W przygotowaniu są już kolejne filmiki, także możecie śledzić zarówno mój kanał na YouTube, bloga, jak i moje kanały społecznościowe (na Facebooku, Instagramie, Twitterze czy Google+).





Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć