Follow Your Dreams - obraz DIY


Zgodnie z zapowiedzią publikuję dziś kolejny projekt z kategorii "Home design". Tym razem, w kilku krokach, pokażę Wam, jak samodzielnie stworzyć piękny obraz, który będzie doskonałą dekoracją każdego wnętrza.


Zarówno dobór kolorystyki, jak i samej sentencji pozostawiam Wam. Ja zdecydowałam się na odcień lila z uwagi na fakt, że docelowo obraz ten będzie znajdował się w mojej sypialni, gdzie dominują dodatki w takim właśnie odcieniu. A sentencja... no cóż... nawiązuje ściśle do mojego hobby... ;)

Potrzebne materiały:
- podobrazie (moje ma wymiar 21x30 cm);
- linijka;
- ołówek;
- gumka do mazania;
- taśma remontowa (wąska);
- farba akrylowa (moja ma odcień lila);
- pędzelek;
- marker (mój jest w kolorze złotym)/ew. farba akrylowa.

Sposób wykonania:



Przygotowujemy podobrazie...

... a następnie za pomocą ołówka i linijki dzielimy je na 7 równych części (każdy odcinek będzie miał w tym przypadku wymiar +/- 4,28 cm).

Dalej, umieszczamy taśmę wzdłuż wyznaczonych wcześniej linii, a dokładniej w miejscach, które nie będą poddawane malowaniu (tj. na co drugim pasku - 2, 4 i 6).

Później zabieramy się za malowanie powierzchni nr 1, 3, 5 i 7. (pamiętajmy także o pomalowaniu części bocznych oraz górnej i dolnej).
 Teraz należy poczekać aż farba dokładnie wyschnie...

... a po upływie tego czasu można spokojnie zdjąć taśmę.

Jedną z ostatnich czynności będzie naszkicowanie wzoru, który ma znaleźć się na naszym obrazie - w tym przypadku będzie to napis "Follow your dreams). Można zrobić go odręcznie albo posłużyć się stosownym szablonem - wszystko jest kwestią gustu.

Na samym końcu zaś poprawiamy wszystkie literki posługując się markerem permanentnym lub farbą akrylową i pędzelkiem, choć wersja nr 1 jest po stokroć łatwiejsza.



Pozostaje jeszcze umieszczenie obrazu w wybranym przez nas miejscu... i możemy napawać się jego widokiem... oraz wprowadzać w życie znajdującą się na nim sentencję ;)















Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć